博客

博客

浸大生兇老師就可合格? 老闆仲邊夠膽請大學生!

姜炳耀 2018年01月22日 23:00

姜炳耀:「其實這班大學生嘅行動目的已成功了一大半,可謂十年窗下無人問,一舉成名天下知,橫掂讀極都唔識又唔合格,倒不如藉此搞響個名,又可以為未來晉身反對派鋪路。如果真係咁諗就死得了!今次確實聲名遠播,可惜係臭名!日後出社會工作時不知有什麼顧主夠膽聘用閣下,老闆話您做錯嘢您分分鐘拖馬入侵公司、圍攻老細要求取消工作,不是誇大的,尊師重道也不懂,老闆算什麼呀!同學們,停一停諗清楚係咪要衰落去啦!」

近日最多人討論的新聞熱話相信一定離不開有大學生兇老師一事,學生起義惡過老師,學普通話解讀成暴政!校園辦公室被入侵,老師遭包圍指責,更被粗言穢語侮辱,要檢查評分標準甚至要廢除科目!

今時今日啲大學生做事真係不顧後果,為了發泄不滿居然可以圍攻老師喊打喊殺!還自以為是拍下發難過程放上網直播。大多市民也將這班大學生的行為與黑社會的做事手法相提並論,皆因整個過程就如黑社會上門追數、恐嚇勒索一模一樣,自己考試不合格就去搞事圍攻老師,唔係諗住兇老師就可以合格呀?咁唔使讀書啦!加入黑幫便可擁有博士學位了。

其實這班大學生嘅行動目的已成功了一大半,可謂十年窗下無人問,一舉成名天下知,橫掂讀極都唔識又唔合格,倒不如藉此搞響個名,又可以為未來晉身反對派鋪路。如果真係咁諗就死得了!今次確實聲名遠播,可惜係臭名!日後出社會工作時不知有什麼顧主夠膽聘用閣下,老闆話您做錯嘢您分分鐘拖馬入侵公司、圍攻老細要求取消工作,不是誇大的,尊師重道也不懂,老闆算什麼呀!

繼續進修去?重有學府咁勇收班大學流氓?早前有報導被取消議員資格的游蕙禎申請去台灣一科技大學讀書,慘被台灣當局拒絕,但當事人就解釋從來沒有申請,可能同名同姓吧!真真假假只有佢自己同學校最清楚,但點都好,基本上無人會捉隻老鼠入自己米缸,找死!同學們,停一停諗清楚係咪要衰落去啦!

原圖:https://www.facebook.com/HKBUSUpage/photos/a.167416080074898.1073741829.166180730198433/948293545320477/?type=3&theater;

http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20171013/_2017101322014377127.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: