博客

博客

又借年宵籌款Cap水 反對派何不將收益捐贈車禍家庭?

姜炳耀 2018年02月12日 16:00

姜炳耀:「立稅人要出錢去養活一班破壞自己家園的人,其實已經火遮眼,仲要係年宵市場這開開心心嘅地方聽佢哋不停叫喊公民抗命、打到政權,起勢咁叫人捐款,呼籲買佢哋啲所謂年貨,唉!真係擘大眼講大話,若然講到自己咁偉大,為市民怎樣也可以,不如今次年宵市場所有泛民開設的攤檔,將全部收益及捐款贈予近日一宗交通意外慘遭橫禍的家庭啦!」

年宵市場又開始了,重點當然離不開年花、賀年禮品為首。但家居用品和有趣玩具這些二線產品反而佔據了相當多的攤檔,售賣種類可謂多不勝數,大多產品也與當年的時事有關!

每年更會有些古靈精怪的物件售賣,不知有何用,也不知為何會買,可能去得行花市就想買些東西在手充實下,感受多點新春氣氛吧!今年有「廢青去旅行」字樣的行李帶、「恭喜發柴」及柴犬圖案的布袋、「俾啲掙扎」毛巾、「70/2=35」和囚犯為題T恤。

哈!新年流流叫人買囚衣,真係坐監坐到傻咗!還有名為「對準正拳」、「吹吉避凶」玩具、玩嘢頭像撲克等。

泛民每年就係咁樣借機去籌款,正所謂無錢就萬萬不能,要撐起黨團開支,又要不斷聘請律師對抗政府,選舉,遊行示威等樣樣都講錢,確實已捉襟見肘,又怎能不把握每個籌款機會呢?更何況年宵市場出師有名,幾大都去到盡!

但點解要捐款比佢哋繼續去搞亂香港先!除非您係外國勢力嘅代表啦!佢哋一年刮埋刮埋市民啲善款去咗邊?私下左袋去右袋啲數又去咗邊?口口聲聲高舉民主而影響大眾市民嘅衣食住行又點計呢?每月成十萬薪酬又做過啲咩呢?

立稅人要出錢去養活一班破壞自己家園的人,其實已經火遮眼,仲要係年宵市場這開開心心嘅地方聽佢哋不停叫喊公民抗命、打到政權,起勢咁叫人捐款,呼籲買佢哋啲所謂年貨,唉!真係擘大眼講大話,若然講到自己咁偉大,為市民怎樣也可以,不如今次年宵市場所有泛民開設的攤檔,將全部收益及捐款贈予近日一宗交通意外慘遭橫禍的家庭啦!

原圖:http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20180210/_2018021015522923548.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: