博客

博客

DQ咎由自取 反對派Plan Z都唔夠用!

姜炳耀 2018年01月29日 20:30

姜炳耀:「話就話團結一致,其實各懷鬼胎,自己黨內多個立法會議員好,定係議席在您手裡好呢?更何況泛民一直都唔多妥自決派,不咬弦、經常衝突就係人都知!好彩周庭一早被DQ,否則泛民被「𠝹票」外,若一個唔覺意勝出後才被DQ就頭痕了!



到時又要再協調,又要貼錢搞初選,重要諗埋啲Plan A、B、C、D……,果真勞民傷財!搞下搞下又到換屆選舉,佢哋又可以「坐定定響到,得正正響到,乜都唔使做。」納稅人啲錢就咁被班友燒光哂!最可笑還大條道理鬧政府剝奪佢地政治權利,您去玩遊戲又唔遵守遊戲規則,點可怪罪於人呢?」

立法會補選前夕,除了泛民爭奪戰外,最廣為人知的一定係DQ這字眼!

日前香港眾志周庭被DQ喪失參選資格,泛民人士齊齊出動力撐聲援,又去搵律政司司長,又把事件與前議員詹培忠相提並論,又開記招不斷批評政府!表面看來的確團結一致,可惜鬧劇背後卻隱藏著無數山頭主義、勾心鬥角和冷酷無情的奸笑聲!

周庭其實都幾天真,自己所屬的香港眾志以「民主自決」為旗幟,「港獨」倡議者的意識形態更表露無遺,路人甲都知這是事實,唔係諗住無講過就當無搞「港獨」呀?一早都知入閘機會微乎其微,還要獻醜?天真!但就嚇親一班泛民中人了!

話就話團結一致,其實各懷鬼胎,自己黨內多個立法會議員好,定係議席在您手裡好呢?更何況泛民一直都唔多妥自決派,不咬弦、經常衝突就係人都知!好彩周庭一早被DQ,否則泛民被「𠝹票」外,若一個唔覺意勝出後才被DQ就頭痕了!

到時又要再協調,又要貼錢搞初選,重要諗埋啲Plan A、B、C、D……,果真勞民傷財!搞下搞下又到換屆選舉,佢哋又可以「坐定定響到,得正正響到,乜都唔使做。」納稅人啲錢就咁被班友燒光哂!最可笑還大條道理鬧政府剝奪佢地政治權利,您去玩遊戲又唔遵守遊戲規則,點可怪罪於人呢?

至於姚松炎,就更加唔駛再諗啦!選民支持佢入立法會,佢就一朝得志、語無倫次,宣誓玩嘢全是咎由自取,剛剛被DQ轉個頭又想入閘,咪玩啦!泛民終於得嘗所願了,先有馮檢基被迫退,繼而周庭被DQ,隨後姚松炎,今次重唔係Plan V!

除姚松炎外,西九補選已報名參選人有鄭泳舜、蔡東洲、袁海文。

原圖:Now新聞截圖;

http://static.stheadline.com/stheadline/news_res/2018/01/28/58226/i_595x397_303720108.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: