時事

時事

懶有骨氣?唔告急 唔求手Joke懲罰 黃店皇茶香港突然結業

2022年04月26日 15:00

位於旺角廣華街的茶飲店「皇茶香港」,昨日(25日)在其Facebook專頁宣布結業。

據了解,去年7月,女店主江婉君(Jessica Kong)曾就唐英傑案出庭作證。她當時指被告唐英傑自2019年11月起光顧其茶飲店,直至2020年2月開始成為常客。而她亦在唐2020年4月遭餐廳解僱後,聘請其任店內「調茶員」。

「皇茶香港」兩名負責人於本月11日晚被國安處人員帶走,在警署錄口供至翌晨獲釋,未有人被捕,該店隨即停業至本月14日才復業。復業不足半月就拉閘,間舖似乎真係幾唔掂。

店家在執笠帖文上寫道,「因為皇茶理念賺開心錢,一直想分享快樂,告急、結業就唔係我風格」。

咁有骨氣唔告急,所以咪執囉!不過,告急都未必幫到手,日日咁多黃店話唔掂,手Joke啲錢真係無限咩?黃色經濟圈?笑話嚟嘅!

 

原圖:https://www.facebook.com/royalteahk.RTHK/photos/1611729952529917

 

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: