博客

博客

反中亂港者除了出局,還要追究到底!

施梓山 2020年11月18日 22:30

施梓山:「反中亂港者除了出局被DQ,反對國安法嘅攬炒派區議員,還有那些撐暴嘅黃法官、黃醫護、黃社工、黃教師等等,大家更不能再像從前輕輕放過,這次一定要對他們追究到底!揪出來,該DQ的DQ,該檢控的檢控,該炒魷的炒魷!」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

港澳辦常務副主任張曉明,昨日在一個基本法論壇上明確提出:「愛國愛港者治港,反中亂港者出局」。可以說,這是回歸以來,中央對搞亂香港的反中亂港者,最明確最嚴厲的警告。

 

具體的意思是,今後的一國兩制,港人治港,那些緊抱西方大腿的反中亂港之徒,不要再奢想可以再有任何機會,可以在香港的政治體制內擔任公職,然後糧照出,反中亂港照搞。

 

中央已經決定揸正來做,幫香港撥亂反正。這個結果,是反對派過去幾年,玩一國兩制玩得太盡太過分,貪勝不知輸的咎由自取,即係我哋俗語講嘅抵死。

 

今次反對派四人被DQ,除咗幾個西方國家烏蠅吱吱叫,點解本港社會的反響不大?原因好簡單,反對派同黎智英玩反中亂港,玩得太絕太過分。

 

真正讀過中國歷史嘅人,有邊個會唔知道中國人最痛恨挾洋自重嘅漢奸?叫外國政府制裁中國和特區政府嘅人,其實係自掘墳墓,自絶喺香港嘅從政之路。

 

都係人稱「喬老爺」嘅原香港基本法委員會主任喬曉陽講得直接,一針見血。佢話「去年嘅反修例黑暴,嚴重危害香港,突破一國兩制底線,中央是一忍再忍,忍無可忍,不能再忍。」

 

電影《無間道》有句名言,叫做「出得嚟行,預咗要還」。香港嘅反對派、攬炒派、港獨派,已經串聯成三位一體,引外力搞港獨,喺街頭同埋議會搞攬炒政變,危害香港一國兩制和國家主權,佢哋係時候要還啦。

 

作為體制一部份的區議員、法官和公務員,應該陸續安排重新宣誓,宣誓內容除了效忠特區和擁護基本法,還應該加入擁護國安法,反對港獨等內容。願意宣誓嘅就留下,唔願意嘅就請離開,將中國香港特區的公職留返畀真正嘅中國香港人。

 

反對派聯同港獨黑暴打爛咗好多香港人嘅飯碗,係時候以其人之道,還治其人之身了。

 

一二月時非法罷工的醫管局醫護人員,局方一定要堅決查明,採取嚴肅紀律行動,必要時將情節嚴重者予以開除。如果害怕逢中必反嘅醫管局員工陣線工會罷工威脅,政府和局方大可向中央舉定手,必要時請求中央派人支援香港醫療服務,順便趁機換血,將個別政治上腦、缺乏醫德嘅黃色醫護,踢出公營系統。

 

撐暴嘅一些黃社工和黃教師,亦要繼續追查。吃一國兩制嘅飯,又砸一國兩制嘅鍋,呢個世界邊度有呢種政治倫理?查明真係反中亂港之後,不能升遷,應該係最低消費。同樣,情節惡劣嘅,當然就要取消註冊或者炒魷魚。

 

破壞一國兩制,搞暴力港獨的,唔通仲要請佢食鮑蔘翅肚?未來政府委任公職、大學校董和頒授勳章,任何勾結外國勢力、鼓吹港獨攬炒、逢中必反的人,都必須嚴格把關,落閘防止其再滲入特區體制。呢班燒壞腦嘅人,佢哋要嘅係港獨革命,而革命係唔會有請客食飯呢回事!

 

反中亂港者除了出局被DQ,反對國安法嘅攬炒派區議員,還有那些撐暴嘅黃法官、黃醫護、黃社工、黃教師等等,大家更不能再像從前輕輕放過,這次一定要對他們追究到底!揪出來,該DQ的DQ,該檢控的檢控,該炒魷的炒魷!

 

原圖:https://std.stheadline.com/daily/article/2303313/%E6%97%A5%E5%A0%B1-%E6%B8%AF%E8%81%9E-15%E8%AD%B0%E5%93%A1%E8%BE%AD%E8%81%B7%E7%94%9F%E6%95%88%E6%97%A5%E4%B8%8D%E4%B8%80-%E6%B0%91%E4%B8%BB%E9%BB%A8%E9%81%A3%E6%95%A3%E7%99%BE%E5%90%8D%E5%93%A1%E5%B7%A5

http://www.takungpao.com.hk/hongkong/text/2019/1014/361251.html

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: