時事

時事

內地貨車司機罷工 潘小濤乘機抺黑 誣蔑官方先讓步再秋後算帳 一人一like 促收檔

2018年06月12日 11:00

黃絲電台節目主持人潘小濤雖然自詡咩「中國問題專家」,但實情係亂噏廿四,對中國「踩得就踩」,以譁眾取寵為能事。日前內地貨車司機發起罷工工潮,潘小濤即時衝出嚟抽水、抺黑,接受訪問時「估計」參加罷工司機會被官方秋後算帳。潘小濤無憑無據,點解可以「估計」到官方會秋後算帳?呢啲咁嘅黃絲傳媒人唯恐天下不懼,認真可恥!請廣傳,一人一like促佢快啲收檔。

中國全國貨車司機大約有3000萬,因同業低價競爭,令生活舉步維艱。從上周五(6月8日)開始全國貨車司機大罷工,以抗議滿幫集團運營的全國貨車物流平台「運滿滿」壟斷貨源,壓榨司機工資、交通執法部門胡亂開罰單、高速亂收費等不公行為。上海、天津、湖南、江西等多地的「卡(車)友聯盟」發起車隊遊行抗議,並呼籲全國所有貨車司機加入行動。

貨車司機罷工的工潮仍在進行,結果如何仍是未知之數。可惜,經常對中國一事一物「踩得就踩」的黃絲電台節目主持人潘小濤就乘機抺黑,接受《蘋果日報》訪問時大發厥詞,指估計官方會對今次貨車大罷工先讓步,更無憑無據地誣蔑官方,指之後再對示威參與者,特別是組織者秋後算帳。又話「在高壓的政治環境下,仍有示威出現,可見民間的不滿有多大」云云。

潘小濤自詡「中國問題專家」,其實佢對中國有幾多了解?中國一發生大事,就咅立刻就衝出嚟亂噏廿四!做主持時,又唔客觀公正,一早網民都睇佢唔順眼,今次又無啦啦誣蔑中國,難怪網民都叫佢快啲收檔,唔好在日日做鍵盤戰士。

原圖︰網絡視頻截圖、潘大浪Facebook

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: