時事

時事

疑不滿被交通督導員抄牌 拖鞋男爆粗發難渣 警員冷靜處理獲網民大讚

2022年12月24日 19:00

 

再有人疑不滿被交通督導員抄牌,而在街上大發雷霆。日前有一段「拖鞋男被數名警員圍」的影片網上廣傳,影片顯示該名拖鞋男在街爆粗兼發難渣,又指:「你睇吓知啦,我上去買BB嘢咋,X你老X」,事發地點為香港仔中心南寧街。

原來事源於,拖鞋男泊下車輛到附近買嬰兒用品,隨後就被抄牌,而拖鞋男發怒的原因,他說:「佢(交通督導員)唔禮貌,我駛乜畀面佢!」同時又爆粗罵對方是「粉腸」。而數名警員當時已著他冷清,以及離開現場,不過拖鞋男仍怒氣衝天。

隨後,其中一名警員上前,按着拖鞋男的手,說:「畀唔畀面我?」拖鞋男則指自己泊車後去買紙尿片便被抄牌,又激動得除下口罩,而該警員則有耐性地指:「唔係佢告....唔關佢事,唔好咁勞氣,戴返口罩先」,及後拖鞋男身邊一名男子幫他戴回口罩,而警員亦好言相勸地說:「聽我講先,唔好勞氣,大家都係做嘢啫」。

但拖鞋男仍心有不甘,大聲地說:「唔緊要呀,阿Sir,我畀面你,身分證都可以畀埋你,佢唔禮貌,我駛乜畀面佢呀!」同時又愈說愈火起,他又爆粗地說:「大家都係打工,你貴姓,粉腸!你認X住我車牌,你第日同我抄,笨X!」

而警員再一次好言相勸,著他上車,說:「唔好嘈,走啦上車啦」。不過拖鞋男雖然有走近車旁,但仍指著前方高聲大罵:「你睇吓知啦,我上去買BB嘢咋,X你老X!」最終,有警員說道:「好囉喎,夠啦,唔好嘈,離開!」

事件的最後,拖鞋男一上車,警員隨即幫他關上車門,促拖鞋男離開,而影片亦到此完結。

而影片中的警員冷靜且有耐性的態度,獲得不少網民大讚!

違泊就是犯法,被抄牌也是合理,希望這位拖鞋男勿再遇交通督導員抄牌就如此激動,因為早前粉嶺就有人疑不滿被交通督導員抄牌,而向交通督導員潑熱奶茶洩憤,最終該男子涉公然襲擊執法人員而被捕。

👇 記得Follow我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: https://weibo.com/u/6655322587
Youtube : https://www.youtube.com/silentmajorityhk

原圖:https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/f83d7f9f6782b2546670c71a0ec7f547/2022-12/3_2.PNG
https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/b73e6c43be52cc6eb6b4b31e6fcce82f/2022-12/10_1.PNG

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: