視頻

視頻

宣誓規定竟要寫明
黃議員小學雞舉止 丟架

2021年09月08日 21:45

施梓山︰「嚟緊嘅區議員宣誓,政府發出了10頁紙的邀請函,當中詳細列明的多項規定和要求,畀人嘅感覺就好像教小學生要知道什麼是規矩。區議員變成小學生,大家對佢哋缺乏信心,係邊個一手造成的?答案當然係反對派自己!冇佢哋長期以來將宣誓變成食生菜,政府又何需準備咁多頁紙,詳細列明宣誓儀式區議員需要遵守的規則……嚟緊舉行嘅區議員宣誓,規矩罕有地寫得清清楚楚,而且講明『後果自負』,擺明就係為咗一班小學生嘅攬炒派區議員專門而設。做到區議員但係行為舉止仍然小學生,你話呢啲人做議員係咪嘥香港人嘅米飯?香港嘅反對派唔識得珍惜過去嘅寬容環境,凡事玩得太爛太盡,係時候要重新學規矩了。」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

《公職人員宣誓條例》通過之後,政府終於落實區議員宣誓安排。

據知有關的宣誓儀式將分四次進行,首批是來自港島中西區、灣仔區、東區和南區的25個區議員,由民政事務局局長徐英偉擔任監誓人,今個星期五(10日)在北角社區會堂進行宣誓。

宣誓是一件嚴肅的事。但回歸後,在反對派變本加厲的操控下,本應莊重真誠的議員就職宣誓,經常淪為政治鬧劇,成為笑話。惡搞誓辭,含糊其詞,宣誓時扮鬼扮馬,陰陽怪氣,早已令香港成為國際笑話。

宣誓鬧劇 6人DQ

從前我哋笑台灣的議會成日做馬騮戲,但近年香港區議會和立法會上演的膠劇,更加不堪入目,令港人蒙羞。2016年反對派在立法會議員宣誓儀式上的過火「演出」,包括梁頌恆、游蕙禎的「支那」辱華、劉小麗的龜速宣誓等,6個宣誓玩嘢嘅議員自作自受被DQ,喪失議席。

香港議員宣誓儀式在反對派毫無底線的破壞下,早已喪失莊嚴。反對派議員帶頭破壞宣誓的規矩和莊重,除了教壞細路外,更敗壞了社會風氣。人必自侮然後人侮之,市民對議員的尊重當然亦不斷下降。

嚟緊嘅區議員宣誓,政府發出了10頁紙的邀請函,當中詳細列明的多項規定和要求,畀人嘅感覺就好像教小學生要知道什麼是規矩。區議員變成小學生,大家對佢哋缺乏信心,係邊個一手造成的?答案當然係反對派自己!冇佢哋長期以來將宣誓變成食生菜,政府又何需準備咁多頁紙,詳細列明宣誓儀式區議員需要遵守的規則?

這些規則包括:不得遲到早退、不可講粗言穢語、不可妨礙儀式進行、不可攜帶揚聲器、雨傘、頭盔等物品。而且衣着方面亦有清晰指引,講明所穿衣物不可展示政治化標誌或口號、不可穿破損衣物、泳衣、短褲、人字拖、涼鞋等等。違反者將被視為宣誓無效。

黃友會為糧支跪低?

嚴肅莊重場合,不應該講粗口,更冇理由著爛衫爛褲、泳裝或踢人字拖去出席……這些尊重典禮場合嘅常識,相信小學生都知道,但偏偏香港嘅反對派和攬炒派十分反智,經常做得出來,所以政府不得不畫公仔畫出腸,畫下小學生不得逾越的紅線和後果。這是典型的面係人哋畀,架係自己丟,完全係反對派自己咎由自取。

在本屆區議會479名議員之中,至九月初有260人已辭職,另外8人因為被拘禁或離港走佬等原因而喪失議員資格,全港剩下的區議員人數是211人,扣除建制派的59席和27名當然議員,剩下的攬炒派區議員約為120人。由於早前政府已經公布了參選資格的正面和負面清單,按照這些攬炒派的議員過往的言行,有人估計當中約有一半已經觸犯負面清單,就算宣誓亦將被視作無效。

這次區議員宣誓結果或非即時公布,但有攬炒派被DQ,將是大家可以預期的事。玩過龍,物極必反,係正常不過嘅事。

值得注意嘅係,有幾個涉嫌干犯《國安法》正在保釋,但為咗有糧出仍然尸位素餐嘅「糧支議員」,包括民主黨嘅涂謹申、鄺俊宇、灣仔區議員楊雪盈,會唔會為咗「糧支」,唔怕面懵出席宣誓儀式,大家一齊留意。不過,就算佢哋宣誓,你估市民和監誓人又會唔會信佢哋係真心宣誓?

嚟緊舉行嘅區議員宣誓,規矩罕有地寫得清清楚楚,而且講明「後果自負」,擺明就係為咗一班小學生嘅攬炒派區議員專門而設。做到區議員但係行為舉止仍然小學生,你話呢啲人做議員係咪嘥香港人嘅米飯?香港嘅反對派唔識得珍惜過去嘅寬容環境,凡事玩得太爛太盡,係時候要重新學規矩了。

原圖︰頭條日報

https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1977600/即時-港聞-公務員宣誓-張建宗指公僕簽聲明展示忠誠承擔-標誌意義重大

https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2133492/即時-港聞-宣誓DQ-區議員辭職潮持續-中西區黃大仙區議會僅剩三議員

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: