時事

時事

【幫港出聲與HKG報聯合製作‧政時發聲牆】《天光了》觀眾意見徵集計劃啟動 你的支持是我們的動力 製作更多好節目畀大家!

2020年12月11日 20:00

不知不覺《天光了》已經嚟到第42集,距離第一集首播已經過去咗差唔多10個月喇,首先喺度多謝HKG報及幫港出聲咁多位忠實讀者一直以嚟嘅支持!

喺過去咁多集節目入面,我哋曾經深入探討唔同嘅社會議題,包括民生、教育以至係司法等等,亦邀請過唔同界別嘅嘉賓,上嚟同我哋兩位主持人周天慧同陳祖光一齊月旦時事。

我哋明白,過去節目可能有不足之處,所以我哋都非常重視大家意見,希望可以努力改進,繼續將最高質素嘅節目呈現畀大家睇。

如果您希望《天光了》系列節目繼續拍落去,仲有咩議題想我哋為大家發聲,請務必話畀我哋知道。而HKG報及幫港出聲亦非常樂意接受批評,因為您嘅建議,就係我哋繼續前進嘅動力!

大家若有任何意見同批評,歡迎拍片、錄音或投稿,電郵畀我哋: [email protected],您嘅金石良言隨時有機會喺《天光了》節目中見到㗎!仲等?快啲email畀我哋啦!

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk
 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: