時事

時事

囚犯邵家臻再申帶手扣到立法會 自稱無咗佢唔得 大家點睇?

2019年05月20日 10:31

囚犯邵家臻到赤柱服刑後,本應在獄中享受精彩人生,但繼早前被懲教署拒絕外出申請後,邵家臻死心不息,再申戴手扣出席下周三(29/5)的立法會大會,自稱無咗佢唔得,因此「希望戴手銬出席大會為打工仔發聲」喎!對於邵家臻死心不息,大家又點睇?

囚犯邵家臻到赤柱服刑後,理應安心享受精彩人生,但他仍妄想戴手扣出席立法會,雖已被懲教署拒絕,但原來他死心不息,竟再次向懲教署申請,希望可以帶手扣出席5月29日的立法會,仲話無咗佢唔得喎。

據朱凱廸在社交網站透露,指邵家臻在下周三(29/5)提出口頭質詢,否則不會處理,因此希望戴手銬出席大會為打工仔發聲喎。查實,就算指定議員未刻出席,根據《議事規則》,可以由內務委員會主席幫忙提問,邵家臻根本就唔洗再向懲教署申請囉。

對於邵家臻死心不息,又話要戴手扣出席立會,大家點睇?

原圖:http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20190507/_2019050711455454214.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: