博客

博客

杜絕黃政棍騎劫 區會亂象成歷史

施梓山 2023年04月25日 20:00

施梓山:「一言以蔽之,即將完成嘅地方行政檢討,只要能夠喺國家安全、『愛國者治港』等大原則上確立方向,落實執行,市民喺地區民生事務上就可以得益,反中亂港分子亦休想再作惡!如是者,反對派政棍騎劫區議會做馬騮戲兼浪費公帑,就可以正式成為歷史了。」



👇 記得Follow我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

如果要用一句話嚟形容黑暴嗰屆區議會,相信用「見過鬼怕黑」呢句話夠晒貼切。當時大批反中亂港分子恃住混亂局面,騎劫區議會仲佔據好多議席,將原本服務市民嘅地區平台,變成反中亂港嘅基地,搞風搞雨,無日無之。

「香港不能亂,也亂不起!」特首李家超喺4月25日出席行政會議之前,講嘅呢句說話相信絕大部份正常守法嘅香港人都心有同感。李家超仲話,地方行政檢討已進入尾聲,將會好快公佈細節。

過去區議會嘅變質,係香港政治動亂嘅一環。回歸後特區嘅政治動亂唔係天災,而係人禍!有一班甘為西方效犬馬之勞嘅政棍,恃住有外國勢力喺背後撐腰搞搞震。對於呢班存心搞對抗搞破壞嘅政棍,絕不能息事寧人,必須堅決鬥爭同撥亂反正,撲熄任何企圖破壞嘅火苗,否則香港人都好難有餐安樂茶飯。

李家超為即將完成檢討嘅區議會一錘定音,劃下「5個不容許」嘅紅線,包括不會容許區議會成為「港獨」平台;不會容許區議員違反《基本法》;不會容許區議員干擾政府施政;不能容許區議會被騎劫、被癱瘓;不能容許這些害群之馬再破壞社會。

面對嗰啲潛伏喺度等待時機搞亂香港嘅反中亂港分子,李家超斬釘截鐵講出「5個不容許」,等於直接話畀佢哋聽:你哋可以死咗條心啦!

這是好事!回歸後中央和特區政府對反對派仁慈,但佢哋人心不足蛇吞象,無止境地破壞對抗,甚至夠膽搞「港獨」,2019年嘅黑暴動亂大家有眼見。大亂之後嘅大治,撥亂反正當然要明刀明槍,原則問題更不容含糊。這不是「硬」,這只是見過鬼之後嘅正常防衛。

為防止區議會再出現被人騎劫嘅亂象,李家超更提出「三大原則」。一是國家安全要放在首位,二是全面落實「愛國者治港」原則,三是充分體現行政主導。國安才能港安,港安才能家安,這是正常人都明白嘅道理,無需多講。「愛國者治港」亦係天經地義,唔通仲會畀啲支持暴力嘅區議員,個個月領取津貼咩?至於行政主導,本來就係《基本法》對香港政治體制設計嘅一項重要原則,只係過往畀反中亂港分子騎劫嘅區議會搞到烏煙瘴氣,今次檢討只不過係一次撥亂反正罷了。

另外,對於將來區議會嘅議席數目同組成方式,李家超表明來屆區議會議席數目與現屆嘅差不多,區議員嘅酬金同津貼亦考慮維持不變,但議員產生嘅辦法必須符合《基本法》賦予嘅定位同職能,並保留一定嘅選舉成份。其實區議員係唔係由選舉產生並唔係最重要,最重要嘅係區議員可唔可以喺地區層面嘅事務上幫到市民。

由於區議會過去被反中亂港分子搞亂咗太長時間,搞到大家都忘記區議會其實只係一個地區組織,佢嘅本職喺民生和社區事務,唔係搞政治,所以只要區議員幫到市民解決本區問題同促進鄰里和諧,區議員最終係唔係由選舉產生,其實唔係市民最關注。

所以,一言以蔽之,即將完成嘅地方行政檢討,只要能夠喺國家安全、「愛國者治港」等大原則上確立方向,落實執行,市民喺地區民生事務上就可以得益,反中亂港分子亦休想再作惡!如是者,反對派政棍騎劫區議會做馬騮戲兼浪費公帑,就可以正式成為歷史了。

(文章為作者的個人意見,並不代表《幫港出聲》立場。)

原圖︰http://www.takungpao.com.hk/news/232109/2020/1201/526773.html

 

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: