博客

博客

英國大鑊時 移民要三思

施梓山 2023年02月08日 09:30

施梓山︰「以英國為例,口說民主自由,大力批評港府。但自己又是如何對待罷工?甚麼擬立法遏制罷工、修訂《公共秩序法案》遏示威權利,當你懷抱『民主夢』去英國,會唔會先發現原來西方講一套做一套?」



👇 記得Follow我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

Youtube : https://www.youtube.com/silentmajorityhk

大家都知道理想同現實,從來都有一段好大嘅距離。自《香港國安法》出台後,唔少黃友為呼吸「自由空氣」而選擇移民英國,但人到海外又伯否從其「黃」願?單看英國近日的罷工愈演愈烈,50萬人參與罷工,尤其醫護亦參與其中,實令人擔憂。近日商業大臣夏博思批評,罷工是將生命置於危險中。人在當地或連出門也受限制,所謂「自由」是否一廂情願?

如果大家還記得上月底,英媒報道一名移居英國的27歲香港女碩士生輕生的新聞,更是叫人不勝唏噓。27歲是人生事業剛剛起步,仲有無限風光等待自己去探索、發掘嘅年齡,卻因為外國生活迫人而了斷生命……

死者已矣,但願安息。不過,這又再次令人反思移民議題。

有香港女子不堪壓力輕生

慘劇中的香港女子,有外國生活經驗仍抵不住壓力,可以見到人在外國,生活絕非一些KOL口中唱好,就可以解決的問題。其實,不時有耳聞一些移民後回流的消息,同樣證明這並非冰山一角,如果積蓄唔夠多,荷包唔夠厚,貿然選擇移民,結果可能只是失望收場……

所以,做移民決定前必定要三思,理想同現實之間的距離,必須考慮清楚。生活是現實問題,所謂追求理想絕不能罔顧現實,當英國打開大門之時,姑勿論其用意何在,自己能否適應當地生活、文化至為重要。

另外,亦要認清香港與其他地方,是否有截然不同的分別。

以英國為例,口說民主自由,大力批評港府。但自己又是如何對待罷工?甚麼擬立法遏制罷工、修訂《公共秩序法案》遏示威權利,當你懷抱「民主夢」去英國,會唔會先發現原來西方講一套做一套?

俗語有話在家千日好。香港安穩咗唔少個年頭,有人借機挑動,掀動情緒,在某些人口中香港淪為一個「十惡不赦」嘅城市,令人忘記香港是我家,忘記咗和平係繁榮嘅基礎,忘記咗香港其實比上不足比下有餘。

香港人喺香港可以自己當家作主,何必人哋講兩句就要走?就用而家情況嚟睇,英國同香港前景比較,英國點睇都係得個差字,寒天飲冰水嘅滋味係點,相信近兩年㷫烚烚移居英國嘅港人,有苦自己知。係唔係貼錢買難受,只有佢哋自己最清楚。

俗語話冇捱過生活之苦嘅人,就不懂得乜嘢叫珍惜,更加唔會明白乜嘢叫做在家千日好。但究竟可唔可以足夠警醒盲目仇中仇港嘅人士,呢個就睇佢哋嘅造化。

 

原圖︰幫港出聲、now新聞截圖

 

 

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: