博客

博客

公務員工會對邊境票站諸多挑剔 個別黃絲圖搞「軟對抗」?

施梓山 2021年11月26日 23:00

施梓山:「特區公務員雖然已經宣誓,但公務員隊伍仍然存在隱形黃絲搞『軟對抗』。例如有公務員使用假『安心出行』程式、個別公務員嘲諷英勇殉職的女警『抵死』等等,呢個問題值得令人警惕。個別公務員工會今次對設置邊境投票站,表現出超乎常理嘅『擔憂』,甚至諸多挑剔,不禁令人懷疑公務員隊伍中是否仍有『黃絲代言人』?」

👇 記得Follow我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

立法會換屆選舉將於下月19日舉行,特區政府擬計劃在羅湖、落馬洲以及蓮塘/香園圍三個邊境口岸設立邊境投票站,以方便身處內地港人可以免檢疫投票。

眾所周知,民主選舉投票率越高越好。越多人投票,當選人越有認受性,也越能體現民主。更何況今次選舉,是香港告別黑暴動亂,全面落實「愛國者治港」原則後的首場立法會選舉,重要性不言而喻。

正常愛香港的人都知曉,下個月嘅選舉,越多的市民出來投票,越能夠彰顯香港撥亂反正。只有死心不息的黃絲黑暴和港獨逃犯,才會千方百計唱衰立會選舉,甚至煽動投白票或杯葛投票,以圖拉低投票率。

因應疫情檢疫隔離的原因,特區政府打算在邊境口岸設置投票站是現實和適當的變通做法。世界上有很多國家選舉時都有安排境外投票,香港的邊境投票也不是什麼新鮮事。

對於一件這樣簡單不過的票站安排,公務員工會聯合會主席和總幹事,卻前後腳走出來,以似是而非的「理由」指指點點,挑挑剔剔,不禁令人想問:究竟佢哋意欲何為?

根據媒體引述,公務員工會聯合會主席唐麗娥在邊境票站消息一出,就馬上跑出來批評相關安排倉卒及緊迫,「香港都已安排得咁混亂,跨區工作得很厲害,住樂富的要去赤柱票站工作,說是早上六點半要到,邊境是禁區,有些更是沒有交通的。」

聽見一個公務員工會的頭頭講呢啲,作為一個升斗市民其實覺得十分刺耳。全香港打工仔每日要跨區工作的又何止百萬?但你幾時有聽過呢啲勤勞嘅打工仔抱怨過一句?更何況做票站工作人員只是一日「咁大把」嘅工作,有乜咁大問題?呢位唐主席嘅「咆哮」,係咪想向全港市民曬命——香港公務員有幾養尊處優?而且仲要揀嘢來做?使唔使特區政府安排每位公務員都喺佢哋自己屋企樓下票站開工,才叫做「合理」?

除咗主席,呢個公務員工會仲有一個知名度較高嘅總幹事叫梁籌庭,佢係民主黨創黨成員,已經從公務員隊伍退休10年。梁籌庭其後再喺電台發炮,講嘢更加誇張,竟形容邊境票站是「沙漠」,又認為政府「安排倉猝」,獲指派的公務員必然來自其他區,擔心佢哋冇得投票云云。

其實,深圳早就已經高樓大廈處處,今時今日仲有人用「沙漠」來形容深圳與香港為鄰的口岸,實在匪夷所思,令人懷疑呢啲人究竟係唔係香港生活?抑或係坐喺美國想像中國?至於作為工作人員嘅公務員點樣投票,咁簡單嘅問題,香港又唔係第一次選舉,當局又點會安排唔到?如此小問題都可以講到好似「天就快跌落嚟」嘅人,呢啲人究竟居心何在呢?

如果以上呢啲似是而非,無的放矢,對口岸票站嘅「問題」係出自黃絲或黑暴分子之口,大家或許還能理解。但這些無謂的質疑,竟出自公務員工會領導人之口,卻不禁要令人大打問號,究竟佢哋真正嘅目的係乜嘢?

呢排社會出現一個新嘅名詞,叫做「軟對抗」,形容不甘心顏色革命失敗嘅黃絲、黑暴同埋港獨分子,仍然在不斷尋找機會對抗中央和搗亂特區管治。「軟對抗」唔似黑暴明刀明槍掟汽油彈,而係搵機會對政府政策措施進行唱衰、陽奉陰違、採取不合作、柴台搞對抗。

特區公務員雖然已經宣誓,但公務員隊伍仍然存在隱形黃絲搞「軟對抗」。例如有公務員使用假「安心出行」程式、個別公務員嘲諷英勇殉職的女警「抵死」等等,呢個問題值得令人警惕。個別公務員工會今次對設置邊境投票站,表現出超乎常理嘅「擔憂」,甚至諸多挑剔,不禁令人懷疑公務員隊伍中是否仍有「黃絲代言人」?

原圖:https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1937392/%E5%8D%B3%E6%99%82-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E5%B0%88%E6%AC%84-%E5%85%AC%E5%83%95%E4%BB%8A%E5%B9%B4%E5%9C%A8%E5%AE%B6%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E5%A4%9A%E9%81%94%E5%9B%9B%E5%80%8B%E6%9C%88;
https://std.stheadline.com/realtime/article/1778870/%E5%8D%B3%E6%99%82-%E6%B8%AF%E8%81%9E-%E7%AB%8B%E6%9C%83%E9%81%B8%E8%88%89-%E6%9E%97%E9%84%AD%E6%8C%87%E5%B7%B2%E9%97%9C%E9%96%89%E9%82%8A%E5%A2%83%E7%AE%A1%E5%88%B6%E7%AB%99%E5%B0%87%E8%A8%AD%E7%A5%A8%E7%AB%99-%E5%86%80%E6%9C%AC%E5%91%A8%E5%85%AC%E5%B8%83%E8%A9%B3%E6%83%85
 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: