投票

投票

網民大讚九巴插畫「靚抽」拒戴口罩情侶 大家認唔認同九巴小編?

2021年01月15日 17:30

 


疫情嚴峻,每日數十宗確診個案,理應人人自危,不單止要做好防疫措施,更加要戴好口罩,保護自己亦保護他人。但社會上總有些猶如黑暴般的害群之馬,一心自私自利、我行我素,將自由歪曲成「我想點就點,關你鬼事」,這些不叫作自由,而叫作「自私」!

而本月4日,一對情侶乘搭昂坪前往東涌的巴士期間,因無戴好口罩被車長勸喻,逐對情侶竟然發惡,反鬧車長多事,司機指戴好口罩是公司規矩,要求他們戴好口罩。豈知該女子發難,說:「你尊重下你自己個腦先啦!你知唔知你自己講緊啲咩嘢呀?你著好件衫好冇呀?你可唔可以唔好咁醜樣呀?可唔可以唔好出街呀!」,而男子又突然舉起中指,最終車上乘客報警,警方經調查後,本月5日以涉嫌誤導警務人員及違反「口罩令」將其拘捕。

事件惹起全城關注,甚至有傳兩情侶是黃絲,某某政黨的粉絲。這個我們不得而知,都是網傳啦。不過昨日(14日)九巴專頁就以這對惡霸情侶為題,創作了一幅「靚抽」插畫,譏諷這對情侶,帖文中,小編說道:「可能人人審美觀唔同啦!九巴仔就覺得遵守九巴規則嘅,都係人美心善嘅好乘客,而唔守規矩、上到車亂咁嚟、個口罩戴啲唔戴啲、唔根據車長指示嘅乘客就…咳咳咳,不予置評喇!」

    
大家認唔認同九巴小編講法?


😆:惡棍情侶罪有應得

👍:九巴抽得靚


👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

原圖:KMB 九巴facebook 圖片
網絡影片截圖
 

 

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: