投票

投票

為參選可以去到幾盡? 梁繼昌DQ後講呢啲:由始至終唔贊成制裁 攬炒變四線城市好蠢 大家信唔信?

2020年11月20日 18:00

 


中央早前應港府要求DQ 4名反對派政棍,他們不單撐黑暴,而且更到美國國會遊說美國制裁香港,此等行為已足夠構成DQ的證據。不過其中一名被DQ的政棍梁繼昌,卻稱自己從不贊成美國制裁,更表示自己不認同攬炒,一切只因「民意」所迫。他日前接受傳媒專訪閩表示,當日到美國就《香港民主與人權法案》與美方交流,他指自己一直都反對制裁,認為制裁於國際關係上根本無效,而他到美國交流,目的是了解制裁,他說:「由始至終都係唔贊成制裁,你要sanction一個地方,受苦只係人民……我去英國讀書第一年,修讀國際關係101,其中一個大topic就係制裁。」

至於攬炒問題上,他稱要視乎定義,不過他說:「香港變成第四線內地城市,冇晒活力冇外國投資,如果係咁嘅『攬炒』,我覺得係絕對不可能接受嘅『攬炒』,如果真係咁我會覺得係一種好蠢嘅『攬炒』。」同時,他亦透露,原來當日特首宣布暫緩修訂《逃犯條例》後,民主派曾醞釀應否先「收貨」,因為按暫緩個機制,條例都會失效,惟他指因「民意」不「收貨」的問題,故反對派就順應「民意」,他說:「整場運動我覺得喺街頭由市民領導,唔係議會嘅代議士可以影響任何事情。」

對於梁繼昌的講法,你信唔信?

 

😆:係咪想洗底

👍:一切已太遲

 

👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

原圖:https://image.stheadline.com/f/1500p0/0x0/100/st/eabfb12e00e02096b5d6980d3d0fceab/stheadline/inewsmedia/20190409/_2019040918564387986.jpg

#幫港出聲 #梁繼昌 #DQ #唔贊成制裁 #攬炒好蠢

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: