時事

時事

【輸打贏要?】辭任民調做完又做 林卓廷:若下周民調要我哋走 我哋就走!

2020年09月16日 23:00

【黃途末路】立法會議員全體延任一年,有多個黃絲民調顯示,唔想反對派留任,因為延任任期並非由民意授權云云,而在其中一次民調中,榮獲「最唔想佢留低政黨」第一名嘅民主黨,就決定委託香港民意研究所再做一民調,向民主派支持者詢問,以決定議員去留,反對派立法會議員在接受黨友劉慧卿訪問時,表示民主黨今次會聽「民意」,如過半受訪支持者「話走(我們)就走」,但對整體受訪市民意見,佢就話只會作參考喎。

問自己支持者,支唔支持自己走,林卓廷呢個邏輯都幾好笑喎,如果民調結果都係要佢哋走,大家覺得佢哋到時會點呢?

原圖:大公報

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: