時事

時事

譚詠麟因撐警再受辱
遭杜汶澤暗寸「咸濕倫」

2019年07月12日 20:45

繼黃耀明、何韻詩之後,一向賤嘴嘅杜汶澤亦加入侮辱譚詠麟的行列,昨日在Facebook上載一張「多啦A夢」(叮噹)嘅動畫劇照,更以此借題發揮,抄作譚於撐警大會上的發言,直指:「學廢老『咸濕倫』話齋,係咪真係要靠叮噹先管治到香港呢?」以不雅形容詞作人身攻擊,杜汶澤真係極冇品!一齊畀Like,校長需要你支持!

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

#幫港出聲 #譚詠麟 #撐警集會 #杜汶澤 #咸濕倫

校長譚詠麟因為出席撐警集會,受到黃營不停攻訐,繼黃耀明、何韻詩之後,一向賤嘴嘅杜汶澤亦「不甘後人」,昨日在Facebook上載一張「多啦A夢」(叮噹)嘅動畫劇照,更以此借題發揮,直言:「學廢老『咸濕倫』話齋,係咪真係要靠叮噹先管治到香港呢?」以不雅形容詞作人身攻擊,杜汶澤真係極冇品!

譚校長早前出席撐警活動,並指自己不願多談政治,其後更表示「再咁搞落去,只有叮噹同大雄,攞個法寶袋出嚟才可管治香港」,此句被黄營大肆鞭撻,更先後被黃耀明及何韻詩等黃色藝人,在社交媒體上口誅筆伐,黃鬧校長在「掩耳盜鈴,自欺欺人」,而何則以「荒謬只會更荒謬,墮落原來可以如此沒有盡頭」來形容校長,更稱他無資格批評年輕人云云。

一向以抽水為樂的杜汶澤,當然不放過此機會,昨晚在FB上載一幀動畫「叮噹」劇照,又發文「學廢老『咸濕倫』話齋,係咪真係要靠叮噹先管治到香港呢?」,令人想起校長的撐警大會上言論,踏前輩抬高自己的心,路人皆見。

原圖:

https://www.facebook.com/karma.dawa.7?__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARBrGAQgulVI1ehiu-2NR3IPNQ3cIzJjhb7t2_gVBgD_uSa3z8MN_UCRoAUBINpt2aCjWeD0pOMgFmpt&tn-str=*F

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式:
Yuk Yip Fu
譚校長我撐你 你的說話 代表你係一個理性有良知嘅香港人
20190713
Tej Neo
杜汶澤根本就是一個失敗藝人,只懂埋怨食軟飯,何必理會!只是想找機會見報!
20190713