時事

時事

轟胡志偉「堂堂主席成個癲佬咁!」   黃毓民:夠膽就搞革命!   反對派只識講㗎咋!Like!

2019年05月10日 23:00

民主黨主席胡志偉在立法會答問大會上,多次發表侮辱特首的言論,甚至說出不合立法會議員身份及場合的辱罵言論:「你唔死都冇用呀!八婆!」。就此事,連黃絲黃毓民都看不過眼,怒轟胡志偉「堂堂民主黨主席,成個癲佬咁!」黃毓民更叫胡志偉等人,夠膽就集體總辭搞革命!反對派班政棍講膽又無膽,他們講就天下無敵,叫他們搞革命?反對派只識講㗎咋!

民主黨主席胡志偉在立法會答問大會上,多次發表侮辱特首的言論,甚至說出不合立法會議員身份及場合的辱罵言論:「你唔死都冇用呀!八婆!」。事後反對派為胡志偉保駕護航,死撐無鬧錯,而胡志偉更毫無悔意。

就此事,連黃絲黃毓民都看不過眼,怒轟胡志偉「堂堂民主黨主席,成個癲佬咁!」,又形容他是在罵街。黃毓民指出,同為民主黨涂謹申稱自己合法合憲,其實不然,他說:「星期六個會你哋請啲官過嚟,佢哋隨時唔嚟!秘書處又冇人嚟幫你,政府嗰邊根本唔會承認你個會議。」,他又指建制派才是合法合憲,因為他們是依議事規則去做。

最後黃毓民更叫胡志偉等人,夠膽就搞革命!他恥笑地說:「既然係咁,泛民集體總辭,索性成立『臨時立法會』,趁住呢個機會建立『民間造反機構』!搞革命呢獲!」

連黃毓民都頂不順反對派班政棍,他們口口聲聲話自己合法合憲,實際上根本毫無法律依據,又不按議事規則,又做出市井流氓言行,完全是不配做立法會議員!更無能的是,他們講膽又無膽,只識「講就天下無敵」,叫他們搞革命?反對派只識講㗎咋!


原圖:http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20180816/_2018081619060068843.jpg

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: