時事

時事

郭紹傑案今開審 長毛圍領館燒單張 網民:又借人過橋博見報!

2019年03月07日 21:30

忽然愛國的郭紹傑去年在東京靖國神社外放火焚燒神主牌,被日本以「非法進入他人建築物罪」拘捕。有關案件今天在東京地方裁判所開審,而長毛梁國雄亦借勢大做宣傳show。有網民串爆:議員無得佢做,無機會畀佢亂吠,係要搵啲嘢搞吓,博見報嘅!

忽然愛國的郭紹傑去年在東京靖國神社外放火焚燒神主牌,被日本以「非法進入他人建築物罪」拘捕。有關案件今天在東京地方裁判所開審,而長毛梁國雄亦借勢大做宣傳show。

保釣行動委員會成員郭紹傑和嚴敏華兩人因在東京靖國神社外放火焚燒神主牌,被日本控告並且拘押。兩人早前稱會否認控罪,亦不打算求情,此案於今日正式開審。而同屬保釣行動委員會的「長毛」梁國雄連同幾名成員,今早到日本駐港總領事館抗議,並焚燒印有東條英機肖像的單張表達不滿,要求日本盡快放人,眾人做完一場show後,就即時收工「鳥獸散」!

到底佢哋有無用腦諗嘢,明明自己成員做錯事,反而叫日本當局盡快放人,完全毫無邏輯可言。難怪有網民突破盲腸指責長毛又借人過橋博見報!無法啦,議員又無得做,無得畀佢亂吠,咪要搵啲嘢搞吓囉!

原圖: 保釣行動委員會短片截圖, http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20180404/_2018040413472782753.jpg

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: