時事

時事

美韓縮皮取消軍演 侵侵自爆:慳錢兼紓緩局勢 網民串爆:窮就認啦!

2019年03月05日 09:00

侵侵借「紓緩緊張局勢」為名,縮皮取消美韓軍演,被網民踢爆主因係一個「窮」字。呻窮一啲都唔醜,醜嘅係侵侵「不認不認還需認」!都叫咗侵侵早日結束中美貿易戰,就唔使又要做大佬又呻窮咁肉酸啦!

全世界都知道,侵侵上任後什麼費用都減,就是軍費不減反加,仲將軍費加到歷史最高位。中美貿易戰直接傷害到美國經濟,令侵侵一直維持的「霸權戰略」深陷困境。雖然知道美國窮,不過點都估唔到侵侵為慳軍費,竟然取消美韓軍演。

侵侵近日在Twitter自爆將取消代號「關鍵決斷」(Key Resolve)和「鷂鷹」(Foal Eagle)的美韓聯合軍演,仲話可以一邊紓緩與朝鮮的緊張局勢,一邊慳軍費,簡直是一舉兩得。其實以往「乙支自由衛士」、「關鍵決斷」、「鷂鷹」三大聯合軍演素來是美韓兩國的鐵膽,對東北亞局勢有重要影響,侵侵已多次抱怨軍演所費不菲,美國其後已縮減甚至停止數次與韓方的軍事演習。

侵侵最叻跌落地揦返拃沙,將自己的醜事合理化,就連縮皮取消美韓聯合軍演都美化為「解開朝鮮心結」,真係笑大人個口!難怪有網民踢爆,取消軍演只有一個原因,就係「窮」。既然無錢,侵侵不如老老實實認輸,盡快結束中美貿易戰。

原圖:

http://www.orangenews.hk/pic/0/10/19/49/10194952_999427.jpg

http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20180108/_2018010816080647985.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: