時事

時事

吹奏《榮光》悼英女王 男子被帶走 警淋熄欄杆上蠟燭 郭榮鏗抽水:有啲嘢淋唔熄㗎 你啲政治前途咪熄晒囉!

2022年09月20日 11:30

英女王伊利沙伯二世的國葬在本港時間昨日(9月19日)傍晚6時開始,昨午開始陸續有市民到金鐘的英國駐港總領事館外悼念,領事館門外擺有鮮花、照片和心意卡。入夜後,繼續有市民到場悼念,有人舉起手機燈唱《願榮光歸香港》。有市民將蠟燭放置在領事館外的欄杆上,相信欄杆上燭火可能會對他人構成影響,警員以水將蠟燭淋熄。警方其後截查用口琴吹奏《榮光》的男子,並將他帶走。

警員淋熄欄杆上的蠟燭,卻被「上綱上線」成打壓表達自由,曾往美國乞求遏制中國和干涉香港事務,但就帶埋妻兒返美加的前公民黨立法會議員郭榮鏗,就在Facebook煞有介事地抹黑警方,表示「有啲嘢淋唔熄㗎」。

郭榮鏗為謀取政治私利,罔顧公眾利益,曾以「拉布」手段不斷阻延立法會內務委員會選正副主席,以卑劣手法玩「政治攬炒」,企圖癱瘓立法機關運作。

有啲嘢淋唔熄?或者啦,但有啲嘢唔使淋唔都會熄,就好似郭榮鏗呢種漢奸政棍,之前以為有外國勢力撐腰就「係威係勢」,今時今日仲有當初嘅囂張氣燄咩?過氣政棍慳番啖氣啦。

 

原圖:星島日報圖片、郭榮鏗Facebook圖片
https://www.facebook.com/photo/?fbid=421584702672982&set=a.421584649339654
https://std.stheadline.com/realtime/article/1873783/即時-港聞-英女皇國葬-不少市民到英國駐港總領事館外獻花悼念

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: https://weibo.com/u/6655322587
Youtube : https://www.youtube.com/silentmajorityhk

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: