博客

博客

澳洲又有「人渣」新聞 許智峯遭潑水恐嚇 為博出位竟報國安

施梓山 2022年08月10日 23:00

施梓山︰「以許智峯不甘寂寞嘅偏激性格,走到邊度,邊度就會有是非,闖出更大嘅禍,唔係『會唔會』嘅問題,而只係幾時問題。毛主席說『風物長宜放眼量』,廣東話有一句『放長雙眼』,書面語叫做『走着瞧』,唔信嘅話,大家睇吓幾時又有許智峯騎呢丟架嘅新聞。漢奸通緝犯不知收斂,闖禍出事只係遲早嘅事。」



👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

因身負多宗刑事案並棄保潛逃,現正被香港通緝的前民主黨立法會議員許智峯,日前喺澳洲悉尼一間餐廳又鬧出被潑水斥罵「人渣」的新聞。

廣東話有啲俚語確實好啜核——桐油酲始終係裝桐油!喺香港未走佬前,行事嘩眾取寵,不擇手段,例如喺立法會蝦女人強搶女行政主任手機,匿入男廁偷窺嘅許智峯,做咗逃犯去到澳洲,卻仍然不改博出位嘅本色。去年底,許智峯亦曾隔洋害人,在網上貼文煽動在立法會選舉中投白票或不投票,結果令轉載貼文的人在香港被捕。

今次事件發生在當地時間8月7日下午,許智峯與友人在悉尼一間餐廳用膳時,遭一名男子潑水,並直斥許智峯係人渣,並恐嚇下一次會「打鑊你」。對於呢個遭遇,許智峯又點會放過可以見報嘅機會。

嘩眾取寵界的極品

8月9日,許智峯喺社交平台貼文,話自己作為政治人物,過去曾遇過類似情況,應對方式係「盡量不回應不糾纏,以免衝突升溫,自己亦唔會對事件介懷」。但姓許此君真係有咁「順攤」?答案當然係冇!息事寧人,從來都唔係許智峯嘅作風。

許智峯話自己「唔會對事件介懷」,隱喻自己「唔驚」,其實係夜行人吹口哨的道理一樣。如果真係「唔介懷」、「唔驚」,佢又使乜事後高調走去報警?而且仲要喺網上貼文向全世界公布,慌死冇人知?

習慣咗高調自大嘅人,又點會甘於寂寞?許智峯連報警都要玩「高級過人」,除咗話自己已向悉尼當地嘅新南威爾士州警方報案,仲同時向澳洲聯邦警察、澳洲安全情報組織、澳洲國家安全部舉報。

咁嘅報警陣勢,連澳洲情報組織,同澳洲國安部都要走去舉報,大家睇到呢度,係唔係已經睇通透咗乜嘢叫做自大同死性不改?呢個世界原來真係一樣米養百樣人,如果話許智峯係嘩眾取寵界嘅極品,相信都冇人會反對。

做緊通緝犯,許智峯卻以為自己做緊「總統」。佢何不直接要求澳洲政府出動澳洲國安G4,全天候廿四小時保護佢同佢全家呢?但你估澳洲納稅人又肯唔肯答應佢呢?做人要有自知之明,自大都要靠譜。但呢個香港通緝犯,顯然仲係唔知。

不知收斂遲早闖禍

曾經喺香港打橫嚟行、好大官威嘅許議員,早就已經成為了過去式,變成了「曾經」。過去是不可一世嘅尊貴議員,如今是戴罪之身,正式身份是逃犯和通緝犯,許智峯仲學人玩乜嘢高調囂張?

佢今次另一個報警理由係,「佢喺澳洲嘅人身安全牽涉到港人公眾利益。」聽見呢啲講法,只能慨嘆一句:自大原來真係無藥可救!

許智峯今次喺澳洲畀人潑水和指罵,從另一方面睇,亦說明了許智峯嘅漢奸同搞事形象深入民心。做漢奸乞人憎、犯眾憎,係幾千年來每個中國人都知道嘅事。點解秦檜和汪精衛至今仍然受盡天下人唾罵?咁係因為有啲事唔好做得太過火,事情做過了頭,結果往往就是物極必反。

就好似最近台獨分子「倚美謀獨」做過了頭,同佩洛西合演了一場大龍鳳之後,結果換來所謂海峽中線消失了,解放軍連續數日圍台演習,台灣得不償失,啞子吃黃蓮。有啲人同事,例如搞亂香港同叫囂港獨分裂中國,做得出就要承擔後果,唔好事後扮「無辜」。

以許智峯不甘寂寞嘅偏激性格,走到邊度,邊度就會有是非,闖出更大嘅禍,唔係「會唔會」嘅問題,而只係幾時問題。毛主席說「風物長宜放眼量」,廣東話有一句「放長雙眼」,書面語叫做「走着瞧」,唔信嘅話,大家睇吓幾時又有許智峯騎呢丟架嘅新聞。漢奸通緝犯不知收斂,闖禍出事只係遲早嘅事。

 

原圖︰星島日報

https://www.singtaousa.com/2022-06-02/訛稱外訪棄保潛逃裁定藐視法庭罪成-許智峯稱無愧/4105427

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: