時事

時事

遭白人臭罵「病毒」 聯群扮狗吠挑釁 YouTuber自爆移英不好受「但都唔想返港做十等公民」

2022年05月06日 09:00

部分人不知為了「移居」還是「移民」,選擇離開香港,英國是其中一個熱門落腳地。曾「教路」如何在英國置業的YouTuber「Hong Kong Walker」近日就拍片,坦言「我嚟到英國真係做左二等公民」,更自爆曾深夜在酒吧街遭4名白人男女發出狗吠聲挑釁,並咒罵「病毒」。他提醒「同路人」移英要面對社交和歧視等問題,事業隨時要重頭來過,但就表示「但都唔想返香港做十等公民囉」。

又係嘅,只要甘願被外國人歧視挑釁,甘願活得低人一等,咁所有問題都不成問題!英國真係好適合你去,千萬別回港做十等公民!

 

原圖:新華社、Hong Kong Walker YouTube截圖

 

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk


 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: