視頻

視頻

【幫港出聲精選特集】許智峯掉低黨友潛逃 仲好意思講風涼話? 慨嘆婚禮來賓唔係坐監就四散 自作孽!

2021年11月30日 21:00

 

一早係黑暴時候,已經掉低黨友同「手Joke」潛逃嘅許智峯,去到海外仍不收口,早前仲喺Facebook度出Post,叫黃人喺立法會換屆選舉中投白票,依家仲被廉署通緝!而咁啱,係佢被通緝嘅前一日,佢在帖文中Post出當年嘅結婚照,慨嘆有份出席婚禮嘅政黨同社運朋友,不是坐監,就是四散各地,又係度講風涼話!

許智峯人就一早潛逃海外,而黨友就坐監,講呢啲同講風涼話有咩分別?許智峯慳啲啦你!係咁有良知嘅話,有種就港回接受審判,同獄中黨友「齊上齊落」吖嘛!咪係網上面打嘴炮,搞煽動!我哋相信警方,遲早有一日,一定會捉到你返香港受審嘅!

影片網址:https://youtu.be/yhgJsWuB2i4

👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

 

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: