視頻

視頻

周融周圍講(一百二十一) 國安法一年形勢大分析:政府香港人vs黃黑反對派 究竟誰贏?

2021年07月15日 19:00

港區國安法實施一年,全國港澳研究會將於明天舉行專題研討會,港澳辦主任夏寶龍將出席研討會並發表講話,談論國安法落實情況等。

回顧這一年有多的時間,在這場「政府香港人vs黃黑反對派」的戰役,究竟是香港贏,還是對家贏?我們是否贏得好緊要?雙方又犯咗幾多錯?為何說黃黑陣營的力量買少見少,甚至半煙消雲散?今集周融周圍講,周融為大家來一場形勢大分析,睇睇國安法生效一年後嘅香港前景!

原片:Robert Chow周融YouTube頻道
https://youtu.be/34ZMwAPlXJI

最後記得按Subscribe訂閱 Robert Chow周融YouTube頻道,支持一下: http://www.youtube.com/c/RobertChow周融

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: