時事

時事

華仔因病取消個唱 黃絲惡毒言論咒罵 一人一like撐華仔!

2018年12月30日 13:00

天王劉德華日前因喉嚨發炎腰斬個唱,其後更宣佈取消3場演唱會,結果惹來一眾黃絲廢青惡毒咒罵,仲話係「支持填海嘅報應」。作為歌手失聲無法演出已經係一件令人心痛的事情,呢班黃絲廢青仲係到幸災樂禍、落井下石,簡直無恥至極。



祝願華仔身體健康,早日康復,一人一Like撐華仔!

天王劉德華日前因喉嚨發炎忍痛腰斬個唱,主辦單位其後更宣佈取消3場演唱會,令粉絲大為失望,華仔亦在台上含淚致歉,一眾歌迷都大呼心痛。

當日華仔在台上表示:「醫生建議我唔好唱,但我真係唔捨得。我唔想大家聽我呢把聲聽成個concert,但我冇辦法,所以我唱埋呢隻歌(《如果有一天》),要停止喇!善後嘅工作我會慢慢交代返,希望我盡最大努力唱完呢隻歌,亦都希望你哋陪我一齊唱。要同大家道歉,多謝你哋,你哋要畀多次掌聲你哋自己!」然後雙掌合十,向四面台鞠躬致歉。

雖然華仔已多次致歉,不過一眾黃絲廢青卻依然在網上惡毒咒罵,有黃絲留言話:「善惡到頭終有報」、「支持填海嘅報應」;有人仲嘲諷華仔「撐填海好大聲,喺台上就冇晒聲」。有正義網民睇唔過眼炮轟黃絲無人性:「睇見啲回覆,就知人性係幾恐怖,反轉豬肚就係屎,無論你曾經付出幾多努力同辛酸,只要有樣嘢唔啱聽,你以前所做嘅都係廢」。

作為歌手失聲無法演出已經係一件令人心痛的事情,呢班黃絲廢青仲係到幸災樂禍、落井下石,簡直無恥至極。祝願華仔身體健康,早日康復,一人一Like撐華仔!

原帖:http://hd.stheadline.com/life/ent/realtime/1398432/#gallery-4

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: