時事

時事

出庭嗌「光復香港」無人應
快必冇癮?
叫「無人敢講啊?」

2021年04月09日 19:30

被控發表煽動文字等 14 項控罪的人民力量副主席譚得志(快必),於去年 9 月被捕,其後一直還押至今,案件交由區域法院接手審理。早前,他就 8 項發表煽動文字和串謀發表煽動文字罪,委託律師向法庭申請終止聆訊。

據《立場新聞》報道,今天快必出庭並進入犯人欄時,有旁聽者高叫「撐快必!撐到底!」的字句,看來令佢自我感覺非常良好,舉起勝利手勢,又突然爆咗句「光復香港」,但係就冇人應佢,睇嚟佢都幾冇癮,笑笑口咁問「無人敢講啊?」似喺度打圓場,最後佢又「攞尾彩」,大嗌「五大訴求」及叫「黑警」。

面就人畀,架就自己丟,快必,今時唔同往日喇,邊個會理你吖,醒吓啦!

👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

原圖:星島日報

https://std.stheadline.com/realtime/article/1365389

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: