博客

博客

是時候同港獨政變算帳

施梓山 2020年11月16日 22:30

施梓山:「搞得革命,就係想推翻政權,奪取權力,自己揸莊話事。既然係革命,成王敗寇,失敗嘅話,喺古代係殺頭結果,喺現代一啲第三世界可能叫你食子彈,其餘的國家都肯定要你接受最嚴厲嘅法律制裁,例如終身監禁。
港版國安法7月1日公布實施,劃下紅線,設立駐港國安公署,成立警隊國安處,拘捕黎智英,搜查毒果報,通緝境外港獨份子,只係同港獨牛鬼蛇神算帳嘅第一步。」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

毛澤東有句名言,叫做「革命不是請客食飯」。香港嘅反對派陣營,包括黃色政客、書生論政嘅學者黃師、不知天高地厚嘅港獨分子,可能都冇聽過。就算佢哋有聽過,亦根本唔明白呢句話嘅真正意思。

搞得革命,就係想推翻政權,奪取權力,自己揸莊話事。既然係革命,成王敗寇,失敗嘅話,喺古代係殺頭結果,喺現代一啲第三世界可能叫你食子彈,其餘的國家都肯定要你接受最嚴厲嘅法律制裁,例如終身監禁。

搞得革命政變,如果有人只係當食餐飯,食完當冇事發生,就咁走咗去,呢啲人應該去青山醫院照下腦,做吓精神科檢查。

喺香港搞港獨,或者支持港獨,無論係在明在暗,係個人或者政黨,其實都係搞緊政變。攬炒,無論喺街頭,或者喺議會,無論係掟磚,或者係拉布,其實都係一種顛覆特區管治嘅恐怖主義政變。同樣,「時代革命」嘅口號只係遮醜布,其實係「港獨革命」。

2014年嘅佔中係一場失敗嘅港版顏色革命,2019年嘅反修例係顏色革命2.0。一次比一次明目張膽搞港獨,一次比一次暴力。慶幸的是,去年受盡詆毁攻擊嘅三萬香港警察靠得住、頂得住,否則香港不堪設想。

正如我之前嘅文章一直所講嘅,物極必反係世事嘅定律。所以做人又好,搞政治又好,凡事唔好做得太過分,否則最後只會落得好似《紅樓夢》所講嘅——「機關算盡太聰明,反誤了卿卿性命」嘅王熙鳳悲慘結局。

香港嘅反對派陣營好似集體撞邪,回歸20多年來可能過於安逸,食飽飯冇嘢做,忘記咗香港實行嘅係一國兩制,連「沒有一國,就沒有兩制」,咁顯淺根本嘅道理都忘記咗。好衰唔衰,最近一年,仲走去附和蓬佩奧推翻執政嘅中國共產黨政策。

結果,狂妄冇腦,當然就要付出狂妄冇腦嘅代價。是時候同港獨政變算帳了。

港版國安法6月30日公佈實施,劃下紅線,設立駐港國安公署,成立警隊國安處,拘捕黎智英,搜查毒果報,通緝境外港獨份子,只係同港獨牛鬼蛇神算帳嘅第一步。

最近,全國人大DQ四個曾經要求外國制裁中央和特區嘅反對派立法會議員,是撥亂反正,是算帳嘅第二步。全世界任何正常嘅政治倫理,都絕不會容忍通蕃賣國嘅人。食碗面反碗底嘅人,你敢用嗎?

除了DQ立法會內的漢奸,政府第三步應該要求全港區議員重新宣誓效忠特區和基本法,而且宣誓內容要明確加入擁護國安法,否則一律取消議員資格。

當然,在司法、教育和新聞界,這些包庇、灌輸和散播港獨嘅重災區,也是要算帳的,不能再像從前任其司法的法官任命機制,特首今後應該要揸正來做,嚴格進行品格和政治審查,不能再照單全收司法機構的提名。

面對政治入侵校園,黃師泛濫,教育局取消兩個失德小學教師的註冊,應該只是個開始,教育局要加快調查進度,廣泛找出教育害群之馬加以懲罰。

至於越來越多嘩眾取寵的假新聞,政府應該參考新加坡的做法,加強監察傳媒,立法加以規管。

黑暴的港獨政變雖然失敗了,但斬草要除根,絕不能讓它死灰復燃。最好的方法,就是跟他們逐個算帳。時間不是問題,問題是政府要有決心!

原圖:https://image.stheadline.com/f/1500p0/0x0/100/st/6944721dac4686582a47f86b3c6b869b/stheadline/inewsmedia/20200701/_2020070107524574311.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: