時事

時事

被揭返工打機飲酒拖糧食人血饅頭 前員工踢爆黃區議員何富榮惡行:佢扮民主派攞票! 認清政棍醜惡面目

2020年11月04日 21:30

反對派油尖旺區議員何富榮,近日被前員工踢爆食人血饅頭,成日返工打機飲酒兼拖糧,上任不足一年惡行數不勝數!

何富榮辦事處前員工向黃媒《蘋果》爆料,指自己返工第一日就陪何富榮睇電競電腦,平日返工更要陪何打機,只有極少時間擺街站,面對街坊求助表現敷衍,「直頭當街坊透明」。有員工更試過被他拖糧3星期,又要求對方先簽已收薪金書面證明,好讓他向民政處申領開支。

前員工怒斥何富榮只是打著民主派旗幟「攞票」,對很多事也不清楚,更沒有接觸過任何「手足」。據悉,有其他區議員助理曾勸何富榮返工不要打機,不要食人血饅頭,何竟說「放心,我會食足4年人血饅頭」。

嗱嗱嗱,話咗呢班黃政棍都係為錢參選,邊度會有心服務街坊?今次仲要畀自己友前員工踢爆,黃絲仲有咩說話好講?快啲Share出去,畀多人認清黃政棍嘅醜惡面目啦!

原圖:https://www.facebook.com/jordanpeers2019/photos/907298529779164

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: weibo.com/u/6655322587
Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: