時事

時事

「港版國安法」將出台 侵侵:若成事美將強烈回應 夠膽放馬過來!

2020年05月22日 13:00

為遏止連月暴亂,消除國家安全隱患,「港版國安法」即將出台,由人大常委會制訂一套適用於香港的國家安全法律。不過侵侵就唔係咁同意,話如果一旦成事,美國將會作出強烈回應。隨後美國國務院發言人亦做應聲蟲,表示強行訂立國安法並不反映港人意願,會造成高度不穩,亦會受到美國和國際社會的譴責。

顯然這位發言人並不了解香港人的意願,事實上黑暴亂港大半年,搞到民不聊生,大部分港人都想盡快立23條,只不過被一班反對派撐暴政棍刻意阻撓,企圖攬炒香港,如今人大直接制訂「港版國安法」,實在係民意所向,可以名正言順拉晒班反中亂港分子,直情要開香檳慶祝。至於,吹水當食生菜嘅侵侵,都唔知靠嚇咗幾多次,何況中國勢強,美國自打貿戰七傷拳,再加防疫不力連番重創,仲想對中國「強烈回應」,中國真係驚你至奇,放馬過嚟啦!

 

原圖:https://www.facebook.com/DonaldTrump/photos/a.488852220724/10158640489905725/?type=3&theater

 

👇 記得Follow 我哋 👇

IG: instagram.com/silentmajority.hk/

FB: fb.com/silentmajorityhk

Weibo: weibo.com/u/6655322587

Youtube : youtube.com/silentmajorityhk

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: