時事

時事

讀一封署名消防員的信

2019年10月08日 17:00

余非:「我想大家冷靜地感受一下,當前的香港,是處於受海嘯式力量攻擊的大戰,不要看輕整件事的麻煩程度。大家真的要用最堅定的意志,足夠的耐性,沉著地渡過難關。祝福香港、祝大家平安。」

👇 記得Follow 我哋 👇
IG: instagram.com/silentmajority.hk/
FB: fb.com/silentmajorityhk
Weibo: https://weibo.com/u/6655322587

這一次要做文抄公。不是偷懶,是因為在網上讀到我認為頗重要的訊息,想跟大家分享。分享前,說幾句大背景。我跟不少人,都開始真正擔心香港。主要原因是在短期之內,看不見解決辦法、看不見光明。

看不見解決辦法的其中一個原因,是未看見香港有足夠的正能量。黑衣集團那邊我們管不了,面對殘忍的虐打仍然有人支持,我們也管不了;因為香港是被認可機構評定為最自由的社會,大家都有言論自由。所以,這一次只想跟站在黑衣集團對面的讀者朋友說幾句心裏話。我無黨無派,自力更生,是個普通小市民;要分享的一個小小的感受,是在極大的困難面前,香港朋友真要保持最大的理性、理智。不要被人挑起矛盾,從而鬆自己牆腳、拆自己牆。

近日香港消防員的表現備受爭議,而以下這個網上訊息,自稱是一位消防員的自白。我證實不了撰文者的身份。可是,內容有細節、很實感,就當是個鼓勵人的正向訊息,也很值得分享。我完整地引錄如下,希望大家有啟發。(註:文中沿用黃、藍概念。黃色代表反政府,相反的就是藍色。文中有廣東話,原文照錄)

大家好...我係一個呢幾個月都經常喺示威區前線工作嘅「藍絲」消防員,首先我要講一句「對唔住。」

呢句對唔住入面,包含好多嘢,希望大家肯花時間睇到尾。

首先,講多一次對唔住,近日嘅新聞,連串報導,我相信令好多save hker失望,無可否認,我自己都有一定程度嘅失望,失望當中,希望大家聽我愚見幾句...

消防入面,係有黃絲,為數不少,但係其實都有好多「後生」藍絲。金鐘事件,無容置疑嗰兩位係黃絲,我哋係好羞愧,但其實我哋藍消生存得好辛苦。警察至小內部槍頭一致,但我哋返工要成日警戒住邊位伙記係黃,唔講得,要圍內全藍,先講得......本來入save hk係希望接觸返一啲正常嘅人,但宜家大家都仇恨消防,我哋好心痛。

兩單見死不救事件,首先係白衣人俾人追打,兩架消防車無人落地幫手,希望大家體諒,佢地有好多事考慮,落車阻止,係可以,如果我在場,我係預咗最壞嘅情況係會俾人打埋一份,我唔介意。不過,俾人打完事小,往後日子曱甴如果針對消防,我哋前往唔到火警現場,所引發嘅意外可能更多。有朋友話捉白衣被打人上車,但其實夾咗佢上車,當時太多曱甴,車走唔到,困獸鬥,後果會更加嚴重,我哋消防車啲locker無鎖,佢一開拎哂我哋嘅「架撐」(工具),我哋往後更加做唔到case,如果佢地G破壞消防車,需知道消防車有好多種類,警車大部份都係相類似嘅衝鋒車,可以有好多後備,但消防車如:細搶、泵車、升降台,總唔會款款有十幾架後備,我哋每款車都係得幾架,甚至一兩架後備,宜家曱甴日日示威,後備都借埋嚟開多一架消防車去救火救人,真係無哂後備咁濟。如果佢地破壞咗消防車,就更加去唔到所有意外現場......無錯,喺人性上,我會寧願選擇落車,勸交、阻止,俾人打都好,總好過發生宜家咁嘅事。

而尋日的士司機事件,我唔喺現場,唔知當時情況係點,大家睇過條片,我都唔想去俾意見,但我哋圍內可以好肯定咁承諾大家,呢啲事一定唔會喺我哋眼前出現,希望大家諒解......。任何人士、職業都有黃,大家覺得消防多,只因為職業問題…...黃屍刻意為消防套上光環,只係想厚此薄彼,打擊、分化警察同消防。去車時喺街上曱甴為我哋歡呼,但我哋絕對唔享受,因為我哋知道,呢幾個月警察絕對比我哋辛苦,大壓力,俾人擺咗上枱。

幫手清路障,我哋絕對樂意,我哋唔係想推縮閃避射,而係,全港消防得一萬人,扣咗文職人員得大約9500人,扣埋救護員又小一截,再分返三隊就再小一截,每更返工嘅人數真係唔多。同埋曱甴縱火,我哋唔係一單火就去一架消防車。礙於車種問題,可能會有兩架車去,如果曱甴消得大火,又會引發到附近嘅火警鐘,因為我哋唔知係咪真係嗰個大廈有火警,又會派另一套車過去,所以如果同一時間有大量case出現,資源上真係好緊缺,真係好吃力......

雖然係咁,今日處方出咗指引,只要大家有需要,我哋會正式咁派一架車去幫手清除路障,為警察分擔。

警察願意為我哋擋刀劍,我哋願意為警察擋燃燒彈。

我哋唔係想攞光環,只係想大家體諒,並唔係全部消防都係黃曱甴,曱甴屎一粒已經可以搞壞成煲飯。

儘管大家依然仇視消防,但引用返曱甴仔嘅一句,我哋不割席,不督灰,不分化,支持警察執法,反暴力,反曱甴。

以上嘅說話,先係大多數消防員嘅心聲

最後我代表某啲伙記嘅行為、言論,同大家講多次,對唔住。

我哋往後嘅日子會更加努力,去做大家期望我哋做到嘅事。

上述訊息令我感動,也有啟發。在前所未有的困局面前,真不宜凡事簡單化,可以學習感受當中的難處,也不要太容易被煽動仇恨。香港當前的困境,是結構性的;亦不是像打手式的文章所言,認為是「一將無能」那麼簡單。

節目結束前做總結:香港當前的困境,是政治問題,也是人的問題。香港長期處於反智狀態,甚麼事都不求深入,大而化之便算了。所以別有用心的政治操作,來得特別得心應手。

人的問題,一定不可以短期內便提升或改善。而殖民地留下來的體制、官僚系統,這幾個月來反映,處理不了帶恐怖主義成份的政治顛覆活動。

我想大家冷靜地感受一下,當前的香港,是處於受海嘯式力量攻擊的大戰,不要看輕整件事的麻煩程度。大家真的要用最堅定的意志,足夠的耐性,沉著地渡過難關。祝福香港、祝大家平安。

原圖:https://bit.ly/2OtcX6n

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: