時事

時事

文痞陶傑無飯開 轉行帶團CAP水?  網民:記得講「多謝打賞」呀!

2019年04月16日 11:00

上回講到,前立法會議員梁國雄早前被DQ後幫旅行團帶團,希望每位團友掠水6萬,可惜最後開唔成團。近日黃絲文痞陶傑疑似無飯開,竟然打算效法長毛的CAP水大計,欲搞「暑假英語文化遊學團」,12日英國20人鴨仔團竟然要收位位港幣4萬7。依個「遊學團」團費咁貴,成唔成到團就未知。網民就提醒陶傑,到時收到Tips時,記得同水魚團友講句「多謝打賞」啊!

上回講到,前立法會議員梁國雄早前被DQ後幫旅行團帶團,希望每位團友掠水6萬,可惜最後開唔成團。近日黃絲文痞陶傑疑似無飯開,竟然打算效法長毛的CAP水大計,欲搞「暑假英語文化遊學團」,12日英國20人鴨仔團竟然要收位位港幣$47,800,每位收費差不多等於一年本地大學學費。帶一群小朋友返回他「英國」老家,輕鬆齋袋95萬港紙,如果成事真係諗一諗都和味。

的確對陶傑來講,要教好小朋友,實在有難度!有網民就引用依位曾在Warwick主修英國文學嘅「才子」原話﹕「Tips乃To Insure Prompt Service的縮寫(acronym)。」但網民特別翻查Shorter Oxford English Dictionary,只說字源是古挪威語Typpi,力證所謂縮寫其實只係網絡笑話。所以今次陶傑講明12日的暑假遊學行程,就是讓孩子輕鬆,將以「遊」為先、「學」為次。講到遊、講飲飲食食、花天酒地,陶傑身處英倫簡直如魚得水,順手可以「大解放」!

不過依個「遊學團」團費咁貴,成唔成到團就未知。如真係搞得成,掠埋掠埋咁多都好和味。網民就提醒陶傑,到時收到Tips時,記得同水魚團友講句「多謝打賞」啊!

原圖:

http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20170224/_2017022420160096963.jpg
陶傑CHANNEL Facebook

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: