時事

時事

美駐德大使指手劃腳 德副議長暗示:就嚟趕佢出境! 做得好,係就快!

2019年03月22日 08:15

美國駐德國大使一直以來對德國政事多多事實,終於有議長頂唔順怒轟:「我們嘅忍耐係有限度」,仲暗示遲早逐佢出境,做得好啊!撐德國強硬反擊,趕走大使落侵侵臉LIKE!

侵侵經常恃住自己為「大阿哥」,對其他國家指手劃腳、阿吱阿咗,連佢嘅下屬都有樣學樣,不過終於有人頂唔順啦!德國議院副議長日前怒轟美國駐德國大使是個不受歡迎的人物,仲暗示遲早要逐佢出境,唔知依一日仲要等幾耐呢?

美國對其他國家指手劃腳,並不是一件新鮮事。美國駐德國大使理查德·格雷內爾上任未滿一年以來,已經不斷批評和介入德國內政。如國防開支、是否採用華為5G、天然氣管道等問題上都亂加意見,此舉早已惹來德國政界人士表達不滿。

日前理查德·格雷內爾又批評德國未來兩年的國防預算,公然表示此國防預算是令人擔憂!這一下子就激怒一眾議員及官員,德國議院副議長沃爾夫岡·庫比茨基更火爆怒轟他是個不受歡迎的人物,又指他表現好似佔領軍專員,其後就表示:「我們的忍耐是有限度的!」暗示遲早會逐佢出境!

所謂「上樑不正,下樑歪」,有個指手劃腳嘅總統,就會出個阿吱阿咗嘅下屬。其實好多個國家早已對美國不滿,只係大家都屈服係美國嘅淫威之下,有冤不伸,今次德國表達不滿,直接打咗美國一巴,真係大快人心!撐德國強硬反擊,趕走大使落侵侵臉LIKE!

 

原圖 :http://n.sinaimg.cn/translate/481/w820h461/20180611/kvx6-hcufqif9614064.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: