時事

時事

侵侵炒人炒上癮 蓬佩奧苦笑:睇Twitter就會知幾時被炒魷 網民:祝佢好運啦!

2019年03月21日 11:00

侵侵經常喜怒哀樂反覆無常,被辭職官員十隻手指都數唔晒,而佢身邊國務卿蓬佩奧已經算係「長命」嘅一個,不過佢日前就表示只要睇Twitter就會知幾時被炒魷,一眾網民隨即嘲笑:祝佢好運啦!

侵侵喜歡無端炒人都唔係一件新鮮事,佢嘅班底就好似走馬燈咁轉嚟轉去,而佢身邊嘅國務卿蓬佩奧已經算係「長命」嘅一個。不過,佢日前都公開表示:「我係咪被炒魷,都要睇Twitter先知啦!」唔知算唔算暗串侵侵齋玩Twitter唔做正經事?

侵侵自上任以來,已經超過十多個官員辭職或被辭職,蓬佩奧算是侵侵其中一個被重用的下屬。他早前出席一個論壇時,有記者問到他會擔任國務卿多長時間?他就苦笑表示:「直到有日我在Twitter知道自己「被辭職」為止」,間接嘲笑前任國務卿蒂勒森也是看侵侵的Twitter先知道自己「被辭職」。

他又表示:「我不覺得我會被炒魷魚,至少今天是這樣。」難得呢個官員對侵侵咁有信心,又表現得忠心耿耿,實在是侵侵之福。之不過,我哋大家都知侵侵喜怒哀樂反覆無常,突然踩親佢條尾,無端「被辭職」都係未知之算!祝佢好運啦!

 

原圖:http://static.stheadline.com/stheadline/inewsmedia/20181006/_2018100611495063977.jpg

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: